Solar System Media: Les Misérables Activists-Advocacy-Lobbyists and Consultants at Law.

Solar System Media: Les Misérables Activists-Advocacy-Lobbyists and Consultants at Law.
Solar System Media: Les Misérables Activists-Advocacy-Lobbyists and Consultants at Law-This is an Online-Jobs Entrepreneurship / Business Services-Provider, Social Media Marketing / Virtual Assistant (Administrative) and Retail-Goods Affiliate-Marketing involving: (1.)-Community Paralegals for Legal Document Assistant (LDA) / Legal Technician / Court Document Preparers / Court Forms Providers as far as Activism-and-Lobbying for Causes go concerning Human-Rights-Advocacy for suppressed voices and the tax-overburdened oppressed laity including dis-inherited widows, orphans and the destitute; (2.)-French, English, Swahili Translator / Interpreter / Teacher / Tour Guide; (3.)-Publisher for Affiliate Marketing in freelance writing, blogging, transcription and podcasting;

Thursday, March 15, 2018

Fwd: REASSURING YOU OF MY LOVE IN ADVANCE PLZ. [ SEX-CRIMES : Multimillion dollar scam ].

--- On Fri, 3/16/18, Erick Mango <erickmango4521@gmail.com> wrote:

> From: Erick Mango <erickmango4521@gmail.com>
> Subject: Fwd: REASSURING YOU OF MY LOVE IN ADVANCE PLZ.
> To: erickmango2006@yahoo.com
> Date: Friday, March 16, 2018, 12:13 PM
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erick Mango <erickmango4521@gmail.com>
> Date: Thu, 22 Feb 2018 13:50:28 +0300
> Subject: Re: REASSURING YOU OF MY LOVE
> IN ADVANCE PLZ.
> To: mary william <marylyj@live.com>
>
> Chère demoiselle,     
>         J'espère que vous allez bien et
> que ça
> roule. Je suis certain de votre
> intelligence millitaire et me dispose
> volontairement pour vos charges voyant
> votre foi en un étranger et les
> circonstances aux champs-de-bataille
> dont une jeune demoiselle se
> trouve. Je prie que les cieux vous
> gardent svp jusqu'à ce que nous
> nous rendions. Je suis prêt biensur de
> gérer cette 'boîte
> d'expédition' et j'ai rien à redouter
> chère partenaire-et-amie de mon
> participation à faire des affaires
> avec vous svp. Donc,calmez vous le
> coeur svp chère amie vous pouvez
> compter sur moi. Je souhaite plus
> être celibataire et donc alors,
> l'mportance c'est que rien arrive à
> vous casser la tête pendant que vous
> occupez du maintien de la paix
> aux champs de batailles. Quand pensez
> vous que vous pourriez me
> rejoindre? Je prie que peutêtre je me
> suis trouver une demoiselle, une
> nana,une epouse,une amante,la femme de
> ma vie et mere de nos
> nouveaux-nés du future proche.
> Appellez moi à n'importe quelle heure
> svp. À bientôt

No comments:

Post a Comment

Constructive criticism is welcome for the value.

Featured Posts

April 15th-May 7th:-Ombudsman Portal: Abuse-of-Office / Power / Discretion Complaints Against The Advocates Complaints Commission and it's Secretary Senior State Counsel Leah...

Dear Ombudsman,                             I  Erick Otieno Mango  the   Indigent-Complainant  subject to  Article 25 CoK-2010 providing tha...

Popular Posts